Dragon dyng استراتژی حمله در کلن وار توسط دراگون و طلسم ها

 

سلام

وقتی کلن وار شروع میشه اصولا نگرانی همه از اینه که چطوری دشمن هم شماره خودشونو در کلن دشمن بزنن یا اگر اکانت روبروشون خیلی قوی هست چکار کنن که حداقل یک ستاره دریافت کنند . البته این بیشتر برای کاربران مبتدی در بازی کلش اف کلنز است و بازیکنان قوی تر روش های بهتری هم بلد هستن ببینید دراگون Dragon بستگی به لولی که دارد قدرت تخریبش تغییر میکند . برخی از دوستان همیشه در کلن وار از نیروی دراگون در وار استفاده میکنن مثلا شما قابلیت ساخت 9 دراگون را دارید خوب شما 9 دراگونتون اگر لول 3 باشه مسلما قدرت تخریب بالاتری دارند و میزان سطح سلامتی بالاتری برخوردار هستند شما هنگام استفاده از دراگون در وار به دلیل نداشتن نیروی دیگری برای تخریب سلاح های دفاعی دهکده دشمن مجبور هستین از دراگون های خود در برابر ایر دیفنس های دشمن محافظت کنید . یک خوبی برای شما که از نقاط ضعف ایر دیفنس محسوب میشه هدف گرفتن فقط 1 نیرو توسط ایردیفنس است یعنی مثلا در شعاع تحت حفاظت ایر دیفنس دراگون شما به همراه 3 دراگون دیگر قرار دارد و ایردیفنس تنها قابلیت زدن یکی از دراگون ها را دارد و در این حالت استفاده از بالن در کلن کستل بسیار کمک کننده است.

 

حمله با دراگون معمولا با RageSpell انجام میشه و اکثرا افراد در کلن وار از این نوع حمله ها میکنند.

به این علت که دراگون برای یک اتک هزینه زیادی داره، اگر کسی در مولتی پلیر از این حمله استفاده کنه بدون شک فقط برای دریافت کاپ هست و گرنه حمله با دراگون به خاطر هزینه زیاد نمیصرفه.

مثلا اگر ما فرض بگیریم دراگون شما لول چهاره ۴۲۰۰۰ اکسیر indexو RageSpell طلسم ۳۳۰۰۰ اکسیر index به عبارتی ۷۰۵۰۰۰اکسیر index باید مصرف کنید (البته این برای اخرین لول دراکون ریج اسپل و ارمی کمپ بود)

اصولا زمینی رو برای حمله با دراگون انتخاب کنید که ایر دیفنز ها در وسط نباشند چرا که ایر دیفنز دشمن کامل دراگون هست.

 

نکته:در حمله های هوایی نیازی به خالی کردن کلن حریف نیست.

سعی کنید دراگون هارو یک جا خالی نکنید چرا که در کلش اف کلنز تله های هوایی ضرر زیادی میزنند پس بهتره به خط خالی کنید.

فاصله دراگون ها نه زیاد باشه نه کم که هم از تله هوایی در امان باشه هم موقع انداختن RageSpell حداقل رو دو دراگون باشه.

شما وقتی دراگون به نزدیکی ایردیفنس رسید میتونید RageSpell رها کنید تا با سرعت از بین ببرتش.

در آخر هم بگم اگر میخواین بازیکن حرفه ای باشین با دراگون خودتونو تنبل نکنید. چون همین الان که داشتم مطلبو مینوشتم هیچی به ذهنم نمیرسید چون دراگون واقعا اتک غیر حرفه ای هست. شما فقط دراگون میریزید و نگاه میکنید. پس بهتره به اتک های دیگه رو بیارین.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: